Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на 1.8 или 2.0ТС двигател с V6 2.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега Ферарист, кога ли ще попаднеш без да искаш на някой светофар или отсечка на някоя кошеджийска тротонетка ,я послко фиатче,я някоя тигра (гледам тука из наше село се размотава една с "НИТРО" ).После ще видим кой ще ходи с наведена глава Иначе не е лоша идеята с двг-то ,макар че аз бих си купил готова 2,5 правена стандартно.А замислял ли си се ако го боднеш тоя мотор в некоя ЗАЗ-ка кво може да стане,преди време имаше едно полско фиатче с мотор от калибра,тряя ти кажа че беше страхотия,чак се изправяше на задните си колела.Абе лудница,сори че малко позиместих темата.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Колега Ферарист, кога ли ще попаднеш без да искаш на някой светофар или отсечка на някоя кошеджийска тротонетка ,я послко фиатче,я някоя тигра (гледам тука из наше село се размотава една с "НИТРО" ).После ще видим кой ще ходи с наведена глава
      Чесно казано не съм се замислял щото аз не съм фен на светофарните дръпки, на пръсти се броят случайте когато по междуградските пътища меря чурка с други коли, удоволствието което изпитвам от скороста е индивидуално, а не съпоставимо с околните.......за него ходя на писта......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Според мен най-дебелата работа при смяната на двг е КАТ, тъй като трябва да се смени талона, данъка става по дебел и така нататък.

        А ако те хванат да караш с друг двигател сигурно има солена глоба, макар че досега не съм видял катаджия да проверява двигател.

        Инак и аз се замислих за двигателя 2.5, още повече че върви с окачване и гърне - все неща който ще правя скоро.

        П.П.: ако няко смени да се похвали.
        Honda CB 500
        Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
        Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
        Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lord_chuldarkar Покажи съобщение
          Инак и аз се замислих за двигателя 2.5, още повече че върви с окачване и гърне - все неща който ще правя скоро.

          П.П.: ако няко смени да се похвали.
          В четвъртък и петък ще свалям двг-то и всички жици и екута, както и гърнетата, и ще го готвя за монтаж, и в момента в който Лисан свирне му го нося......ако свърша бързо бих свалил малко и попилил вх. колектори, както и още 1-2 козметични процедури......
          Иначе който иска 2.5 в Англия такива колкото искаш, вкарвам една 2.5, някой взима всично необходимо за трансплантацията на приблизитентата цена която съм обявил в темата си, и предполагам и двете страни ще са доволни......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            В четвъртък и петък ще свалям двг-то и всички жици и екута, както и гърнетата, и ще го готвя за монтаж, и в момента в който Лисан свирне му го нося......ако свърша бързо бих свалил малко и попилил вх. колектори, както и още 1-2 козметични процедури......
            Иначе който иска 2.5 в Англия такива колкото искаш, вкарвам една 2.5, някой взима всично необходимо за трансплантацията на приблизитентата цена която съм обявил в темата си, и предполагам и двете страни ще са доволни......
            Нали знаеш че само те чакам да кажеш става и чакам да споделиш впечатления и цени за монтажа пук после пак ще говорим.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
              Нали знаеш че само те чакам да кажеш става и чакам да споделиш впечатления и цени за монтажа пук после пак ще говорим.
              Наистина тези англииски алфи са доста евтини и стават за донори за части.само някой да му се занимава.

              п.п.ФЕрАрИСТ:вкарай некое ГТВ бързо ще се разпарчетоса.така или иначе си подхванал бизнеса.
              Alfa romeo GTVex
              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
              Аudi A3 1.8 20V 02"

              Comment


              • #22
                интересно ми е ти като ги вкарваш, нещо акцизи такси ала бала плащаш ли на тези коли? смисъл такъв ти я вкарваш цяла с някакви номера и документи...след като стане донор тая кола фиктивно се изпарява ли или какво?
                то ако е така(без акцизи и данъци) направо да ти поръчам едно 3,2 гта да вкараш
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  интересно ми е ти като ги вкарваш, нещо акцизи такси ала бала плащаш ли на тези коли? смисъл такъв ти я вкарваш цяла с някакви номера и документи...след като стане донор тая кола фиктивно се изпарява ли или какво?
                  то ако е така(без акцизи и данъци) направо да ти поръчам едно 3,2 гта да вкараш
                  На теория английския КАТ - DVLA знае че тая кола е за експорт, но не знае за къде, на теория и практика тая кола влиза в БГ напълно легално, с напълно легални документи, и може да се регистрира......но никоя институция тук не знае че тая кола е в БГ докато някой не иде да я регне......а ако се разпарчети тя на практика изчезва, въпреки че ако някой много иска да плати акциз като префърли двг, може да го направи с документите на колата - не е проблем.....3.2 е добра идея, на тоя етап мисля с 2.5 да се задовола, след време - да речем година време мога да си зема едно 145 купе, и да му лашна едно 3.2, да го поолекотя, и да си джиткам за кеф......
                  Разхода ще ми доде доста, но ако открия някъде нефт ще си зема без да се замислям.....
                  Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                  п.п.ФЕрАрИСТ:вкарай некое ГТВ бързо ще се разпарчетоса.така или иначе си подхванал бизнеса.
                  Мислих го и това, че ГТВ-то даже е по евтино там, а частите мисля в сравнение с 156 са същите тука, но като цяло ГТВ не ме кефи така, както 156, и понеже правя това и за лично удоволствие, реших 156 само да мъкна......
                  Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 19:32.
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    интересно ми е ти като ги вкарваш, нещо акцизи такси ала бала плащаш ли на тези коли? смисъл такъв ти я вкарваш цяла с някакви номера и документи...след като стане донор тая кола фиктивно се изпарява ли или какво?
                    то ако е така(без акцизи и данъци) направо да ти поръчам едно 3,2 гта да вкараш
                    Еми по принцип не плаща защото ако плаща няма да е вкара то няма смисъл.колата не се регистрира разглобява се на части и от там работа става мътна.изобщо бизнеса с части втора употреба в бг е мътна изтория и който има възможност печели добре.примерно големия мотор може да хвърлил в коша на 1.6 и без да го регистрираш стига колата да не сменя окръг защото трябва да ходи в кат и тогава правят сверка и ше го хванат-но иначе няма проблем защото ако сменя само собственик колата не ходи в кат а само с талоните и ще ти пишат стария двг.абе по принцип това кат е много мътна и глупава институция занимавам се в тази област и знам от опит.а защо ме мързи да обяснявам.нали знаете живеем в държавата на измами и корупция:няма невъзможни неща само да има кой да те светне къде е вратичката иначе на такъв мотор има на 4000лв акциз.а има и други начини за избягването му но дълга и широка да обяснявам сега а и не е тук мястото.
                    Alfa romeo GTVex
                    Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                    Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                    Аudi A3 1.8 20V 02"

                    Comment


                    • #25
                      това с акциза е игра върху ръба на ножа
                      по закон акциза се дължи до 15 дена след придобиване на автомобила
                      въпреки, че не е регистриран в КАТ-МВР в която и да е точка на България
                      на някога когато информационите технологии в Бългрия догонят 21 век, да се окажеш с много тежести към държавата

                      П.П. иначе кой каза, че точките за закрепване са различни?

                      Comment


                      • #26
                        Колеги, това ми се видя най сходната тема... за да не отварям банални нови теми

                        Въпроса ми е следния:

                        От известно време съм се навил почти на 100%, да сменям двигателя, при положение, че моята кола, НЯМА продаване, за да мога да купя друга с по мощен двигател.

                        Та, както е видно от подписа ми, съм с 1.6... искам да бодна 2.0ТС.

                        Като цяло ще се купува както се казва комплект : двигател, скорости, еку, колектори , кабели, но ми се ще ако някой има желанието, да сподели точно, какво е необходимо на 100% да се смени при такава интервенция.

                        Целта на въпроса е ясна - искам да съм максимално наясно колко пари ще излезне всичко.
                        Защото пък ако е прекалено много ( за моите възможности ) няма смисъл да купувам паметници.

                        Благодаря предварително.

                        Comment


                        • #27
                          Само мотор ти трябва колега Питай дигиталния. Той я направи тая работа

                          Мотор със съпътстващите му агрегати и входящи и изходящи колектори и друго нищо.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Т.е. скорости, полуоски, дискове , карета... са същите ?

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                              Т.е. скорости, полуоски, дискове , карета... са същите ?
                              Не.
                              145 QV ex.
                              146 Boxer TOTAL ex.
                              147 T.S. Sele top

                              Lancia Dedra 2000 16

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                                Колеги, това ми се видя най сходната тема... за да не отварям банални нови теми

                                Въпроса ми е следния:

                                От известно време съм се навил почти на 100%, да сменям двигателя, при положение, че моята кола, НЯМА продаване, за да мога да купя друга с по мощен двигател.

                                Та, както е видно от подписа ми, съм с 1.6... искам да бодна 2.0ТС.

                                Като цяло ще се купува както се казва комплект : двигател, скорости, еку, колектори , кабели, но ми се ще ако някой има желанието, да сподели точно, какво е необходимо на 100% да се смени при такава интервенция.

                                Целта на въпроса е ясна - искам да съм максимално наясно колко пари ще излезне всичко.
                                Защото пък ако е прекалено много ( за моите възможности ) няма смисъл да купувам паметници.

                                Благодаря предварително.
                                не искам да ти давам акъл, но ако си решил да сменяш двигател за да си караш колата дълго време търси нещо доста по-мощно...6 цилиндрово...а още по-добре и с турбо

                                аз лично това бих направил, защото от 1.6 до 2.0 разликата е 35 к.с. която пак ще ти се стори малка за една алфа.
                                Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                                Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                                Lancia Ypsilon '02

                                Comment

                                Working...
                                X